Vraag van de opdrachtgever

De overkappingsconstructie (bouwperiode: augustus 2006 – juli 2010) heeft 4 buizen met een totale breedte van circa 80 meter. Tussen beide buizen bevindt zich een middentunnelkanaal dat kan dienen als vluchtweg en technische dienstgang. Op de constructie komen twee dienstengebouwen. Eén gebouw is geïntegreerd met een 130 meter lange gekromde wand die bij de zuidelijke tunnelmond als een soort vizier de A2 overspant. De noordelijke tunnelmond vormt één geheel met een spoorviaduct van ProRail.

Uitgevoerde werkzaamheden

Onze bijdrage zat in het ontwikkelen van de TTI volgens de SE methodieken om een werkend geheel te krijgen (systeemintegratie) en aantoonbaar te maken dat aan de contracteisen werd voldaan. Wij hebben hier het ontwikkelteam van Cofely begeleid.

Kenmerken van dit project

 
Periode2010 - 2011
KlantCofely GDF-Suez

Wie zijn onze experts?

Senior adviseur Systems Engineeringarjen.boon@movares.nl+316 - 51 09 23 53

Word jij onze nieuwe collega?